1_Logo

Välkommen till min blogg!

Här kommer ni att få vara med och ta del av mina upplevelser under färden mot utveckling av mina individanpassade hudvårdsprodukter. Jag kommer även dela med mig om de senaste trenderna inom skönhetsprodukter och vetenskapen bakom dessa.

 Med min blogg vill jag presentera skönhetsprodukter både ätliga och ytliga samt skapa ett forum för diskussion om marknadens skönhetsprodukter och hur dessa fungerar (eller inte). Kommentarer och funderingar är alltid välkomna, antingen genom inlägg eller via e-post.

 Hayde Bolouri, skonasinnen@gmail.com

Kommentera

