Sköna Nyheter!

I morse när jag var på väg till jobbet tänkte jag på ett inlägg som min syster hade lagt på Face Book. Det fick mig att starta min dag med en skön känsla och påminde mig; som du startar dagen lever du livet. I inlägget hade hon tackat naturen som uppenbarar sig varje dag framför hennes balkong som en magisk tavla, ändrar färg och form efter årstiderna och tillbringar henne inre ro. Jag blev genast inspirerad av inlägget och bestämde mig för att skriva små enkla men positiva nyheter som kan lysa upp ens vardag och kalla dem för Sköna Nyheter. Det kan vara även en enda men skön nyhet! Har ni en sådan skön nyhet skicka mig gärna den som jag kan dela med er alla mina underbara läsare. Glöm inte att det är så fint där ute i naturen och ha en underbar höst!

Fias uts

Kommentera

